Amerika 2014 - 17-05 & 18-05 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu Amerika 2014 - 17-05 & 18-05 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu

Amerika 2014 - 17-05 & 18-05

Blijf op de hoogte en volg Iris

18 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

17 mei

Vanmorgen moesten we voor het continetal breakfast bij de receptie zijn, waar bleek dat het ontbijt bestond uit cornflakes met melk of voorverpakte brood, dus hadden we besloten dat we onderweg zouden ontbijten bij de Denny's. Weer heerlijk aan de pannekoeken, eieren, bacon en de aardappelen. Na het eten door gereden naar de volgende locatie, Barstow. Kwamen al vroeg aan bij het hotel, dus papa is lekker naar het zwembad gegaan en ik ben achter de computer gekropen. s' Avonds gingen we naar het Steakhouse, wat eruitzag alsof de hele zooi bij de schalm vandaan kwam. Het servies was bij elke tafel anders, iedereen had een ander kleurtje bord. Maar desalniettemin was het eten wel heel erg lekker.

18 mei

Vanmorgen was ik zo moe dat ik niet mee ging ontbijten maar dat ik nog even verder ging slapen. Gingen om half 11 weg uit het hotel richting de supermarkt, want nu mijn solo reis dichterbij komt zijn er toch nog dingen die ik nodig heb, en die dingen ik nu nog kan kopen en met papa mee terug kan sturen. Na de boodschapjes zijn we richting Vegas gereden, onderweg heb ik nog ontbeten bij de maccie en weer door. Aangekomen in Vegas zijn naar het Mob-museum gegaan. Veel geleerd over de maffia en hebben nog wat met een pistool mogen zwaaien. Na het museum snel naar het hotel gereden, ingecheckt en snel het zwembad ingedoken. Na het zwemmen besloten om bij Gordon 'Fuck' Ramsey te gaan eten. Dus ik had me helemaal uitgesloofd om er mooi en netjes uit te zien, bleek er een rij van zeker anderhalf uur wachten te zijn. Dus zijn we doorgelopen naar een ander restaurantje waar ik een heerlijke biefstuk had. Na het eten naar de Bellagio Fountains gelopen waar hele mooie watershow waren, dus daar een tijdje gestaan. Het bleek dat er in het MGM hotel een awardshow was met achteraf een optreden van DJ Tiësto dus gingen we even kijken of we daar nog iets van meekonden krijgen. Maar aangekomen bij MGM bleek er een rij door het hele hotel te staan van zeker 2 a 3 duizend man. Rustig langs de lijn weer naar buiten gelopen, buiten nog wat foto's genomen en toen terug naar het hotel gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Iris

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 3477

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 25 Juni 2014

Amerika 2014

Landen bezocht: