Amerika 2014 - 30-04 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu Amerika 2014 - 30-04 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu

Amerika 2014 - 30-04

Door: Iris Kluver

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we vertrokken naar Amerika. Ik ben al bijna twee jaar bezig met voorbereidingen voor deze reis en vandaag is het dan eindelijk begonnen. Wegens wat angst om het helemaal alleen te doen, mag me vader mee om mij drie weken gek te maken. Om het een succes te maken zijn we opzoek gegaan naar gemeenschappelijke interesses, en geloof me dat was nog een hele opgave. Samen zijn wij tot de conclusie gekomen dat Californië de beste bestemming was voor onze gezamenlijke trip.

De vlucht was een ramp. In Nederland hadden we al wat haast waardoor ik niet eens op een normale manier mijn eerst Big Mac naar binnen kon werken. Vervolgens hadden we een zit van 10 uur, aangekomen op Houston werden we bij de paspoortcontrole uitgebreid ondervraagt waardoor we bij de douane onze tassen moesten laten checken. Gerend om het volgende vliegtuig op tijd te halen, om in het vliegtuig te horen dat we een vertraging hadden van 30 minuten: Are You Kidding Me! Maar vanaf het vliegveld in Las Vegas ging het allemaal aardig rap. In de trolly naar het hotel, wat echt schitterend is. 's Avonds nog even wezen Burger Kingen en lekker ons bedje in!