Amerika 2014 - 01-05 & 02-05 - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu Amerika 2014 - 01-05 & 02-05 - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu

Amerika 2014 - 01-05 & 02-05

Blijf op de hoogte en volg Iris

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Kanab

1 mei 2014

Na een lange nacht van slecht slapen, zijn we vanmorgen vroeg opgestaan. Ik moest namelijk eten hebben. Dus hadden we besloten om waffles te gaan eten bij Wendy's, om na een half uur lopen erachter te komen dat de Wendy's helemaal geen waffles heeft! Dus maar bij een ander tentje pancakes wezen eten. We hadden besloten dat we vandaag de Strip overgingen en konden dat doen met de metro of met de Hop on - Hop off bus, maar allebei de opties hadden veel nadelen en zijn vervolgens maar wezen lopen. Langs Treasure Island, het Venetian, het Mirage, Caesars Palace, Planet Hollywood, het Bellagio, het Paris, New York New York, het Excalibur, het Luxor en zijn geëindigd bij Mandalay Bay. Waar we een taxi hebben gepakt richting het vliegveld om daar onze huurauto op te halen, echt een prachtige auto. Vervolgens even langs de walmart gereden om wat boodschapjes te doen, zoals een coolbox, drinken en wat snacks. Naast de walmart zat de KFC dus besloten daar wat te gaan eten, de mensen die mij goed kennen weten dat ik totaal niet van KFC houd, en na deze avond is dat helaas ook niet veranderd. Dus in het hotel nog maar even mijn tweede Big Mac gehaald en daarna lekker me bedje in gegaan, want z'n dagje is aardig slopend.

2 mei 2014

's Morgens zijn we heel vroeg wakker geworden, met de keuze nog verder te gaan slapen of al onze spullen te pakken en de reis te vervolgens. Besloten om lekker de auto in te gaan, eerst nog even opgezocht waar je in Vegas waffles kon krijgen en snel op weg gegaan. Eenmaal aangekomen bij de wafflestent bleek deze nog zeker een half uur gesloten te zijn en dus besloten om door te rijden. Vandaag moesten we een goed stuk door de woestijn en dus moesten we van te voren al besluiten wanneer we wilden gaan eten, halverwege de rit zijn we gaan lunchen bij Denny's, die OOK geen waffles serveren. Ondanks dat heerlijk gegeten, na de lunch doorgereden naar Kanab. We zouden flink gaan doorrijden want we wikden allebei heel graag een zwembad in. Jammer genoeg bleek bij het motel dat het zwembad pas vanaf juni opengaat en waren we dus blij gemaakt met een dode mus. 's Avonds zijn we wezen eten bij de Pizzahut, die niet eens een simpele pizza Margarita serveert, dus gekozen voor de pasta. Helaas viel de pasta me niet goed en was ik na twee happen zwaar misselijk, snel terug gegaan naar het motel om daar meteen me bed in te gaan om weer wat beter te worden.

• 05 Mei 2014 - 13:07

Madelon:

Super foto's maar je eet wel een beetje te veel junkfood! Geniet lekker van al het moois, ik mis je wel al hoor! X je zus