Amerika 2014 - 09-05 & 10-05 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu Amerika 2014 - 09-05 & 10-05 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu

Amerika 2014 - 09-05 & 10-05

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

9 mei

Vanmorgen rond acht uur ons bed uitgegaan. Want we hadden een Skype afspraak met mama. Was nog erg moe want die ouwe boshakker was weer flink bezig vannacht. Na het Skype de auto in gegaan en gingen vandaag naar Morro Bay rijden. Langs de kust van Malibu, Santa Barbara waar we krab hebben gegeten. Toen door gereden naar het hotel in Morro Bay, waar ik heel ongelukkig van de trap af ben gevallen en me been erg bij heb bezeert. Vervolgens zjin we naar de kust van Morro Bay gereden want papa wou de zonsondergang fotograferen en over het strand wandelen, wat voor mij niet te doen was door de pijn in m'n been dus ik bleef in de auto. Werd gelukkig wel vergezeld door een zeemeeuw die voor het raam kwam zitten. Na de zonsondergang zijn we naar de chinees gereden waar we voor 12,50 een All You Can Eat buffet aangeboden kregen. En ik sluit deze dag af met de wijze woorden uit m'n gelukskoekje: Your talents will be recognized and suitably rewarded.

10 mei

Vandaag zijn we laat weg gegaan, ik dacht heel leuk optijd op te staan om rustig te douche, me haar te fohnen en te stylen. Maar het hotel gad geen fohn dus is was mooi twee uur eerder opgestaan dan de afgesproken tijd voor niks. 's Morgens ontbeten bij Carla's BBQ Kitchen. We gingen vandaag van Morro Bay naar San Jose rijden. Papa wou langs de kust rijden en om het kwartier stoppen want in Nederland hebben we natuurlijk geen zee?? Onderweg nog naar een van California 's eerste kerken geweest. Aangekomen bij het zwembad ben ik voor het eerst een zwembad in geweest, mij nog wat te koud maar wel even lekker. 's Avonds wezen eten bij de Burger King en lekker ons bedje opgezocht.

  • 13 Mei 2014 - 20:39

    Christa:

    Gaat wel veel over eten hoor. Dat wordt afkicken straks.

  • 14 Mei 2014 - 00:12

    Madelon:

    Gezellig gesprek gehad met meneer zeemeeuw of kon ie alleen maar schreeuwen? Misschien een idee om oordoppen aan te schaffen voor het geluid vandoor houthakker? Xx

  • 14 Mei 2014 - 00:33

    Iris:

    En jij dacht dat ik nog geen oordoppen had? Zonder oordoppen is het helemaal een hel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Iris

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 3483

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 25 Juni 2014

Amerika 2014

Landen bezocht: