Amerika 2014 - 23-05 & 24-05 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu Amerika 2014 - 23-05 & 24-05 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Iris Kluver - WaarBenJij.nu

Amerika 2014 - 23-05 & 24-05

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

23 mei

Ben vanmorgen om elf uur uitgecheckt uit het hotel en toen naar de bus gelopen. Een tijdje op de bus moeten wachten en toen naar old trinity gereden, waar ik even de weg kwijt was maar na een paar minuten wist ik weer waar ik heen moest. Twintig minuten moeten lopen naar de wafflehouse, waar ik heb ontbeten met een bak salade. Tijdens het eten kon ik maar niet stoppen met huilen, en voelde me verschrikkelijk omdat ik thuis erg miste en veel problemen had met eten en slapen. Na het eten naar busstation gelopen waar ik 2 appels en een banaan heb gehaald, want was erg toe aan wat vitamine. Toen doorgelopen naar m'n hotel, waar ik gelijk kon inchecken ook al was ik twee uur te vroeg. Aangekomen in m'n kamer gelijk met thuis geskypt want voelde heel erg alleen. Na het skypen heb ik een tijdje geslapen, en na mijn powernap naar de tacobell gegaan. Bij de tacobell had ik een wrap besteld zonder pittige saus, en kreeg een wrap met pittige saus dus toen doorgelopen naar de Jack in the box waar ik wat kipnuggets en patatjes heb gegeten. Toen weer terug gegaan naar mijn kamer en optijd me bed in gegaan.

24 mei

's Morgens z'n twintig minuten gelopen naar de bus, en met de bus naar het Greyhound station gereden. Daar me ticket opgehaald en moest toen nog 1,5 uur wachten op de bus. Gelukkig hebben ze overal in het gebouw wifi en zat er bij elke stoel een oplaatpunt. Dus heb heel lang met thuis geappt, want ik heb vandaag besloten dat ik zo snel mogelijk naar huis wil gaan. Heb 1,5 uur gehuild omdat dit gewoon niet de reis is die ik wilde maken. Zonder auto en alleen is het heel moeilijk om hier je weg te vinden en te genieten van de dingen om je heen. Om elf uur kon ik eindelijk de bus in, en viel vrijwel gelijk in slaap. Na twee uur in de bus gezeten te hebben kwamen we in Jackson aan waar ik eruit moest. Toen bij de informatiebalie gevraagd of er een taxi was die mij naar het hotel kon brengen, en de dame achter de balie vertelde me dat er een goedkopere optie was, namelijk een meneer die me voor minder geld naar mijn hotel zou brengen. Dus met deze meneer meegegaan naar zijn auto, een uitgeleefde auto die vol lag met troep en met moeite nog starten. na z'n 5 minuten kwamen we bij het hotel aan en toen ik vroeg wat het kostte, vroeg hij wat ik zelf een goed bedrag vond. Voelde me veel te opgelaten om hem een laag bedrag te geven dus heb uiteindelijk 20 dollar betaald voor een rit waar ik in een nette taxi misschien 10 dollar voor had moeten betalen. Aangekomen in het hotel gelijk met thuis geskypt om te regelen dat ik naar huis kan. Nog niks geregeld maar het voelde wel al een stuk beter doordat m'n ouders volledig achter me staan en er alles aan gaan doen om me naar huis te halen. Na het Skype ging in naar de K mart want wou wat eten en fruit halen. Hele grote winkel maar nergens eten of fruit te bekennen. Hadden alleen dingen als appelmoes, dus dat maar meegenomen en toen terug naar het hotel gegaan waar ik gelijk naar het zwembad ben gegaan. Bij het zwembad een groep oudere mannen ontmoet waar ik lang mee heb gepraat en 's avonds met een van hen naar het restaurant ben geweest. Na het eten terug gegaan naar me kamer want moest weer vroeg op de volgende dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Iris

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 3474

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 25 Juni 2014

Amerika 2014

Landen bezocht: